|
|
|
|
|
שלום קוראים יקרים
בגליון השבוע כתבה מעניינת להורים שהביאו ילד לעולם באמצעות תרומת זרע או ביצית. קראו: האם לספר לצאצא. כמו כן תוכלו לקרוא כתבה מצויינית הסוקרת את תופעות הלוואי בהריון ודרכים להתמודד עמן.
נותרו ימים ספורים להצבעה בתחרות הצילומים שלנו, כולכם מוזמנים להשפיע. לתחרות צילומים.
כולכם מוזמנים לצפות במספר מוצרים חדשים שבכנסנו לחנות mamyshops.
קריאה מהנה.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תופעות נפוצות בתקופת ההריון והדרכים להתמודד עמן
|
ההריון הנו התקופה המרגשת והמיוחדת ביותר בחייה של אישה. חודשי ההריון מלווים בתופעות פיזיולוגיות ורגשיות שכיחות ונפוצות, והן עשויות לבוא לידי ביטוי באופן שונה ובעוצמות שונות מאישה אחת לאחרת.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תרומת זרע או ביציות– האם לספר לצאצא?
|
בעשור האחרון חלה עלייה דרמטית במספר הילדים שנולדו כתוצאה מתרומת זרע או ביצית. בעבר התורמים היו אנונימיים והובטחה להם חשאיות מלאה ובמקביל גם ההורים נהגו לשמור את מעשה התרומה בסוד ולא לספר לילד. בעת האחרונה קיימת בארצות מסוימות גישה חדשה המעודדת חשיפה של מעשה התרומה אל מול הצאצא שייוולד ופתיחות מלאה גם בנוגע לזהות התורם/ת.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
טיפים ועצות למעבר מיניקה לבקבוק
|
להזנה נכונה מבקבוק ישהשפעה חיובית על התפתחות שרירי פיו של התינוק.בחירת גודל הפטמה, צורתה והדרך בה היאתמלא את חלל הפה של התינוק משפיעה באופן ישיר על יכולתו של התינוק ליצור אטימהו-וואקום בחלל הפה, לפתח תנועות לשון נכונות ובעצם לקבל את המזון החיוני להתפתחותו.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דלקת גרון בתחפושת: תסמונת פי- פאפא בילדים
|
זו הפעם השלישית בחצי שנה האחרונה שאתם מוצאים את עצמכם רצים עם הילד לרופא בגלל דלקת גרון? לפני שאתם מעמיסים על ילדכם אנטיביוטיקה מיותרת או ממהרים לבצע ניתוח הוצאת שקדים, ודאו כי לא מדובר ב"פי- פאפא", תסמונת אוטו-אימונית שמאפייניה זהים לאלו של דלקת גרון.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עושים סדר בארון הויטמינים
|
עונת החורף כבר בפתח, ויחד עימה מגיע גם תורן של מחלות החורף. בתקופה זו נחלשת מערכת החיסון והגוף חשוף יותר למחלות, בעיקר בקרב ילדים ובני גיל הזהב. מידי שנה, ובמיוחד לקראת בוא החורף עולה צריכת הויטמינים בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הנאה שאין לה סוף
|
בעולם שבו התלות והקשר ההדדי בין האנשים מתגלה, חשבתי שכדאי לספר לילדים על טיבו של הקשר בינינו.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|