מיננה – האימהות מאחורי ההצלחה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה
  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
alt

מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה

ערכות מוצרים מפנקות לקטנטנים ולהורים במתנה*, הכוללות את מגוון המותגים, הטבות והנחות יחולקו לנרשמים** 
 
מותגי התינוקות של ניאופרם מוצרי צריכה מככבים גם השנה בתערוכת בייבילנד!
מוסטלה ובלנאום לטיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, ומותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם NUK לצד מותג הדרמו-קוסמטיקה האהוב דוקטור עור.
 
מותג מוסטלה, מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי, המומחים בעור של תינוקות. המותג יציע מגוון של מוצרים חדשניים אשר מגנים ושומרים על העור ובטוחים לשימוש מגיל לידה1 ולכל המשפחה.  בביתן יינתן מידע רחב על המוצרים והמבקרים יוכלו להנות ממחירי מבצע ייחודיים וכן ממתנה מדליקה* בקניה מעל 229 ₪ ממוצרי מוסטלה! 
 
מותג בלנאום, שמן הרחצה המומלץ ביותר2, המותאם לעורם העדין של תינוקות, מציע מוצרים המתאימים החל מהאמבטיה הראשונה של הבייבי. המבקרים ייהנו ממחיר אטרקטיבי במיוחד של 59.90 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪ לשמן אמבט בלנאום בייבי / בלנאום בייבי פורטה 500 מ"ל.
מותג NUK המציע את מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, יציג את מוצצי NUK המעוצבים והמומלצים על ידי אורתודונטים, רופאי ילדים ומיילדות3. NUK מזמין את ההורים, להגיע ולהכיר מקרוב את מגוון המוצרים וביניהם פריטים בעיצובי רטרו עם דמויות דיסני האהובות, ומוצצים עם פתחי אוורור גדולים במיוחד, המעוצבים במיוחד לעור העדין של התינוק. עוד בביתן NUK, ניתן יהיה לקבל מידע והסברים לגבי המוצצים, כוסות המעבר ומוצרים נוספים וגם ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי NUK בהנחות מיוחדות לתערוכה, לדוגמה: זוג מוצצים ב- 9.90 ₪ בלבד (במקום 44.90 ₪) או כוסות התפתחות ב- 24.90 ₪ בלבד! (במקום 54.90 ₪).
המותג דוקטור עור, מותג דרמו קוסמטיקה מהוותיקים והמובילים בישראל. 
מותג כחול לבן, הכולל מוצרי טיפוח וטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח של רופאי עור, המציע מגוון מוצרים רחב וייחודי לסוגי העור השונים. למותג מוניטין ומומחיות בחקר העור קרוב ל-30 שנה וייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בהתאמתם של כלל המוצרים לעור רגיש, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. בין הסדרות החדשניות של המותג ניתן למצוא מוצרי טיפוח המסייעים בצמצום הקמטים, הגנה מפני השמש ומוצרי טיפול מתקדמים אחרים שפותחו על מנת לסייע בבעיות עור כמו סבוריאה, פצעונים ופיגמנטציה.
ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי דוקטור עור במחירים מיוחדים לבאי התערוכה.** 
לדוגמה: סרום חומצה היאלורונית Filler OR למראה עור חלק יותר בתוך שעה ב- 115.9 ₪ בלבד (במקום 199.9 ₪). 
בוסטר BRIGHT להפחתת כתמי פיגמנטציה ב- 133.3 ₪ בלבד (במקום 229.9 ₪). 
שמן מתחלב לניקוי עדין Natural OR עם 99% רכיבים ממקור טבעי ב- 86.9 ₪ (במקום 149.9 ₪). 
קרם הגנה מינרלי לפנים ולגוף להגנה גבוהה מהשמש 50  SPFהמתאים לכל המשפחה, החל מגיל 6 חודשים, ב- 81.1 ₪ (במקום 139.9 ₪) ועוד שלל מוצרים מובילים ואהובים במחירים מיוחדים! 
 
המבקרים בביתן יוכלו לקבל במתנה* ערכת מוצרים מפנקת עם קופונים והטבות לכל הנרשמים**.
 
תערוכת הבייבילנד תתקיים באקספו ת"א, בין התאריכים 5-7.11.24 בין השעות 10:00-21:00.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 מלבד פגים טרם השחרור מבית החולים
2 עפ"י סקר מכון ברנדמן, אפריל 2016  
3 מחקר שוק בלתי תלוי בקרב 50 מיילדות, 50 רופאי ילדים ו- 50 אורתודונטים, גרמניה 2017
* עד גמר המלאי I      **בכפוף לתנאי הפעילות  
 
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מיננה – האימהות מאחורי ההצלחה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 11.01.2013

עם הפרסום על הזכייה של כמה מהמוצרים של המותג minene בפרסים הבינלאומיים היוקרתיים, שאלנו את ענת וקרן, שתיים מהיוזמות- מייסדות- מנהלות של המותג, כמה שאלות על תחילת דרכן.



מיננה – האימהות מאחורי ההצלחה

עם הפרסום על הזכייה של כמה מהמוצרים של המותג minene בפרסים הבינלאומיים היוקרתיים, שאלנו את ענת וקרן, שתיים מהיוזמות- מייסדות- מנהלות של המותג, כמה שאלות על תחילת דרכן. כמו הרבה אימהות שחולמות על שינוי קריירה והגשמת חלומות בעקבות האימהות, גם הן החלו את הקריירה בתחומים אחרים עד שהחליטו ללכת עם החלום ולהפכו למקצוע...

 

האימהות שמאחורי המותג מיננה – נעים להכיר

את המותג הקימו 3 נשים שהכירו דרך הבעלים (שהם חברים): קרן לוי שוהם, נשואה לאייל, בת 37, בעלת תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים, ובעלת תואר שני במנהל עסקים  executive mba, בהריון רביעי ואמא ל-3 ילדים (עידו בן 8, מאי בת 6, ואורי בן4). בעבר ניהלה עסק משפחתי galaxy בתחום ייבוא ושיווק מוצרי תקשורת ואלקטרוניקה, גרה בהרצליה.

ענת בן דב צברי,נשואה לליאור, בת 37, אמא לעמית (7), ליהיא (5) ונועה(3)  מהנדסת ביוטכנולוגיה במקצועה- עסקה במחקר ופיתוח בחברת ד"ר פישר, ואח"כ בבית חולים איכילוב בתפקיד שיווקי.

מיטל שני נשואה לישי, בת 35, אמא לתומר (4), סער (3), בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, ניהלה פרוייקטים בתחום ה it  בחברת הייטק, גרה בסין בעיר שנזן ב 7 שנים האחרונות.

 

מתי הבנתן שזה כבר לא מתאים ולמה?

ענת: השתעממתי, לא הגעתי עם חשק לעבודה , העבודה לא אתגרה אותי כל יום היה דומה למשנהו.

קרן: עבדתי לא פחות מ-12 שעות ביום, כך שזה לא ממש אפשר לי לשלב קריירה ואמהות, וברגע שרציתי ילדים, הבנתי שאני צריכה לעשות שינוי.

 

כמה זמן לקח לרעיון להבשיל והאם עשיתן את השינוי בהדרגה, במקביל לעבודה הקודמת או שמיד קפצתן למים?

ענת: קפצתי למים אחרי שבני הבכור נולד. בראש זה כבר חלחל הרבה לפני אבל לא עשיתי שום דבר בפועל תוך כדי העבודה, זה כמובן לא אתי....

קרן: הרעיון הבשיל בהריון של ביתי (מאי שהיום בת 6), השינוי נעשה אחרי שסיימתי את תפקידי הקודם.

 

ספרו קצת על מיננה ואיך הגיתן את הרעיון

minene, משמעותו הילד שלי בספרדית.

העסק עוסק בעיצוב, ייצור, שיווק בארץ ובעולם והפצה של מוצרי טקסטיל חדשניים, פונקציונאליים, נוחים אך עדיין יפים ומעוצבים ובמחירים סבירים שיעשו לנו את החיים קלים יותר כאמהות.

אנו משווקות כיום ל-150 חנויות קמעונאיות ורשתות שיווק ברחבי הארץ, לכ-100 חברות שאנו מספקים להן את מארזי המתנה ליולדות כגון: פלאפון, הוט, בזק וכו, אנו מייצאות לחו"ל לכ-12 מדינות (אנגליה, גרמניה, בולגריה, צכיה ועוד) ואף מייצרות private label למספר חברות בארץ.

העסק עוסק בתחום האביזרים והביגוד לתינוקות וילדים בגיל הרך (עד גיל 8) אנו פונים עם מוצרינו לתינוקות וילדים בטווח גילאים של 0 עד 8 שנים כך שקהל היעד שלנו הינם הורים לילדים בטווחי גיל 0-8, סבים וסבתות, וכל מי שחפץ במתנה לתינוק שנולד (משהו קצת אחר...).

 

פתחנו את העסק במהלך תקופת ההיריון, כשחיפשנו מוצרים עבורנו, וגילינו כי כל מוצר שהיה ייחודי ומעוצב היה גם מאוד יקר, על כן החלטנו  להקים עסק שייתן פתרון כולל לאמהות צעירות.

הבנו מאוד מהר כי האסטרטגיה לחדור לשוק, הינה ליצור מגוון מוצרים שפונה לכלל השוק, תוך שמירה על רמת איכות, נראות, פונקציונאליות, אך העובדה שאחת משלושתנו (מיטל) מתגוררת בסין אפשרה לנו להגיע ישירות למפעלים, ולחדור לשוק במחירים טובים תוך שמירה על שאר ערכי המותג.

 

ענת וקרן פעלו להקים את כל מערך השיווק והתפעול בארץ:  את העסק הקמנו במרתף ביתה של אחת השותפות, ועבדנו סביב שולחן אחד, גם בשלב מתקדם של העסק כשכבר היו לנו 4-5 עובדים, ישבנו כולנו סביב שולחן אחד במרתף, וכמובן לא לשכוח את התינוקות שנולדו עם הזמן (תמיד היה לנו תינוק של אחת השותפות עם צוות העובדים). היינו נפגשות בלילות להכין את ההזמנות לחנויות, ולעיתים נאלצות לעשות ישיבות עם לקוחות על רצפת המרתף... כיום מופץ המותג ל-12 מדינות בעולם, והפעילות מתרחבת וצומחת משנה לשנה.

 

אחרי שכבר צברתן ניסיון , מוניטין והכרה בינלאומית מה אתן חושבות על ניהול עסק עצמאי?

היתרון הבולט שאתה אדון לעצמך, ולא צריך לתת דין וחשבון למנהל כלשהוא. אתה גמיש מבחינת שעות העבודה. החסרון הבולט זה שאתה חי את העסק 24 שעות ביממה, העיפרון לא נופל בשעה שלוש, והראש כל הזמן עובד (גם כשאתה בבית).

 

טיפים, הצעות, נקודות למחשבה לאימהות שמתלבטות לגבי שינוי כיוון דומה

צריך להבין לאיזה תחום נכנסים ומה זה מצריך. צריך להכין תוכנית עסקית מסודרת בכדי לוודא שהעסק יכול להיות רווחי. צריך ליצור יתרון כלשהוא אל מול המתחרים הקיימים בהצלחה. וצריכים סובלנות.

 

הנה כמה מהפרסים הבינלאומיים בהם זכה המותג:

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו