#אבא בארבע - למצוא את האיזון שלך - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה
  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
alt

מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה

ערכות מוצרים מפנקות לקטנטנים ולהורים במתנה*, הכוללות את מגוון המותגים, הטבות והנחות יחולקו לנרשמים** 
 
מותגי התינוקות של ניאופרם מוצרי צריכה מככבים גם השנה בתערוכת בייבילנד!
מוסטלה ובלנאום לטיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, ומותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם NUK לצד מותג הדרמו-קוסמטיקה האהוב דוקטור עור.
 
מותג מוסטלה, מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי, המומחים בעור של תינוקות. המותג יציע מגוון של מוצרים חדשניים אשר מגנים ושומרים על העור ובטוחים לשימוש מגיל לידה1 ולכל המשפחה.  בביתן יינתן מידע רחב על המוצרים והמבקרים יוכלו להנות ממחירי מבצע ייחודיים וכן ממתנה מדליקה* בקניה מעל 229 ₪ ממוצרי מוסטלה! 
 
מותג בלנאום, שמן הרחצה המומלץ ביותר2, המותאם לעורם העדין של תינוקות, מציע מוצרים המתאימים החל מהאמבטיה הראשונה של הבייבי. המבקרים ייהנו ממחיר אטרקטיבי במיוחד של 59.90 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪ לשמן אמבט בלנאום בייבי / בלנאום בייבי פורטה 500 מ"ל.
מותג NUK המציע את מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, יציג את מוצצי NUK המעוצבים והמומלצים על ידי אורתודונטים, רופאי ילדים ומיילדות3. NUK מזמין את ההורים, להגיע ולהכיר מקרוב את מגוון המוצרים וביניהם פריטים בעיצובי רטרו עם דמויות דיסני האהובות, ומוצצים עם פתחי אוורור גדולים במיוחד, המעוצבים במיוחד לעור העדין של התינוק. עוד בביתן NUK, ניתן יהיה לקבל מידע והסברים לגבי המוצצים, כוסות המעבר ומוצרים נוספים וגם ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי NUK בהנחות מיוחדות לתערוכה, לדוגמה: זוג מוצצים ב- 9.90 ₪ בלבד (במקום 44.90 ₪) או כוסות התפתחות ב- 24.90 ₪ בלבד! (במקום 54.90 ₪).
המותג דוקטור עור, מותג דרמו קוסמטיקה מהוותיקים והמובילים בישראל. 
מותג כחול לבן, הכולל מוצרי טיפוח וטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח של רופאי עור, המציע מגוון מוצרים רחב וייחודי לסוגי העור השונים. למותג מוניטין ומומחיות בחקר העור קרוב ל-30 שנה וייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בהתאמתם של כלל המוצרים לעור רגיש, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. בין הסדרות החדשניות של המותג ניתן למצוא מוצרי טיפוח המסייעים בצמצום הקמטים, הגנה מפני השמש ומוצרי טיפול מתקדמים אחרים שפותחו על מנת לסייע בבעיות עור כמו סבוריאה, פצעונים ופיגמנטציה.
ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי דוקטור עור במחירים מיוחדים לבאי התערוכה.** 
לדוגמה: סרום חומצה היאלורונית Filler OR למראה עור חלק יותר בתוך שעה ב- 115.9 ₪ בלבד (במקום 199.9 ₪). 
בוסטר BRIGHT להפחתת כתמי פיגמנטציה ב- 133.3 ₪ בלבד (במקום 229.9 ₪). 
שמן מתחלב לניקוי עדין Natural OR עם 99% רכיבים ממקור טבעי ב- 86.9 ₪ (במקום 149.9 ₪). 
קרם הגנה מינרלי לפנים ולגוף להגנה גבוהה מהשמש 50  SPFהמתאים לכל המשפחה, החל מגיל 6 חודשים, ב- 81.1 ₪ (במקום 139.9 ₪) ועוד שלל מוצרים מובילים ואהובים במחירים מיוחדים! 
 
המבקרים בביתן יוכלו לקבל במתנה* ערכת מוצרים מפנקת עם קופונים והטבות לכל הנרשמים**.
 
תערוכת הבייבילנד תתקיים באקספו ת"א, בין התאריכים 5-7.11.24 בין השעות 10:00-21:00.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 מלבד פגים טרם השחרור מבית החולים
2 עפ"י סקר מכון ברנדמן, אפריל 2016  
3 מחקר שוק בלתי תלוי בקרב 50 מיילדות, 50 רופאי ילדים ו- 50 אורתודונטים, גרמניה 2017
* עד גמר המלאי I      **בכפוף לתנאי הפעילות  
 
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

#אבא בארבע - למצוא את האיזון שלך

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 29.01.2021

נתונים חדשים מתוך 'סקר ההורות הלאומי' לקראת יום המשפחה שיצויין חודש הבא: 89% מהאבות מעוניינים להיות עם הילדים אחה"צ, אבל חוששים לעשות זאת; 64% מהאימהות  נמצאות עם הילדים בשעות אחה"צ לעומתן  רק 46% מהאבות



#אבא בארבע - למצוא את האיזון שלך
 
 
בסקר הורות לאומי שערכה נציבות שירות המדינה, 89% מתוך האבות שאינם נמצאים עם ילדיהם בשעות אחה"צ ציינו כי הם מעוניינים להיות עם הילדים אך לא עושים זאת בפועל. אצל אימהות ניתן לראות הבדל משמעותי בין נשים המרוויחות שכר גבוה יותר לאלו המרוויחות שכר נמוך הנמצאות עם ילדיהן בשעות אחר הצהריים, כלומר, ניכרת פגיעה בשכרן במידה והן מממשות את זכויות ההורות שלהן. אצל אבות , לעומתן, אין הבדל בין אבות המרוויחים שכר גבוה או נמוך הנמצאים עם ילדיהם אחה"צ. 
סקר ההורות נעשה לקראת יום המשפחה אשר יצוין בחודש הבא, ובמסגרת השקת קמפיין #ארבע_בארבע של נציבות שירות המדינה בשיתוף עם ארגון עבודה שווה, עיריית ירושלים, נעמת וארגונים נוספים. מטרת הקמפיין להעלות את המודעות  והלגיטימציה לאימוץ מדיניות תומכת משפחה ע"י מקומות העבודה, לעודד אבות לממש את זכויותיהם ולשמור על איזון בית-עבודה. 
נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ, אמר כי שירות המדינה שואף להוות מודל לארגון תומך משפחה. ארגון המעודד ומחזק את שני ההורים במחויבות למשפחה, באופן מאוזן למחויבות המקצועית שלהם למקום העבודה. "כמעסיק הגדול ביותר במשק אשר ערכים ונורמות של שוויון וגיוון הם נר לרגליו, תפקידנו הוא לייצר אקלים ארגוני בו כל עובד מכיר  ומודע לזכויותיו, וחש בנוח לממשן בכל התחומים."
 
תוצאות הסקר החדש  גם מראות בבירור את הפער הקיים במימוש זכות לזמן איכות עם הילדים  ומגלות את החסמים לכך, כפי האבות ציינו:  חסם אחד מתייחס לפגיעה בשכר (43%) ובקידום (41%). השני מתייחס לחוסר תמיכה מצד הממונה (37%) ומצד עמיתים בעבודה (25%).  
 
המשמעות דרמטית: לא מספיקות זכויות וחקיקה. ללא לגיטימציה מצד המעסיקים ושינוי בתרבות ובאקלים הארגוני , אנו נישאר במצב סטטי בו האמהות נשארות המטפלות העיקריות - למרות רצון האבות להיות מעורבים ופעילים.
 
נתונים נוספים שנאספו בחודשים האחרונים מעידים כי הקורונה והתעסוקה מהבית עשויים לשנות באופן מהותי דפוסים קיימים. נשים וגברים בשירות המדינה אשר עבדו מהבית בעת המשבר העידו כי מקומם של האבות כפעילים ומעורבים בבית ובמשפחה עלה משמעותית בעת העבודה מהבית.
 
מיכל לזרוביץ', מנהלת האגף לשוויון מגדרי ויועצת הנציב לקידום נשים, אמרה "החסמים הקיימים אינם מאפיינים רק את שירות המדינה לכן החלטנו לצאת בקמפיין ציבורי נרחב חוצה מגזרים. זכויות רבות כבר קיימות בשטח, אבל ללא רוח גבית ומתן לגיטימציה אמתית למימוש הזכויות מצד מנהלים ומנהלות בארגונים – שום דבר לא ישתנה. באמצעות הקמפיין אנו רוצים לייצר שיח והתגייסות ברחבי המשק ושל מובילי דעה כדי לגרור שינויים בתרבות ואקלים התעסוקתי בישראל".
 
הקמפיין #אבא_בארבע שם במוקד את האבות במטרה להגביר מודעות ונכונות להורות פעילה , אבל גם  פונה ישירות למנכ"לים\יות ולמעסיקים/מקבלי החלטות בארגונים שיהיו נושאי הבשורה ויעבירו את המסרים הללו באופן אקטיבי בעצמם.
שינוי הדפוסים הקיימים יביא רווח לכולם- לאבות ששואפים להיות פעילים, לאמהות ששוויון הזדמנויות יהיה ריאלי יותר עבורן, לילדים- הזוכים הגדולים, שיזכו גם לאבא וגם לאמא שותפים אקטיביים בחייהם.
 
בנוסף, זהו שינוי מנצח גם למעסיקים.  מחקרים מוכיחים כי גמישות בשעות העבודה  מגדילה בכ-10% את פרודוקטיביות החברה ומשפיעה משמעותית על מוטיבציית העובדים ושביעות הרצון שלהם. כמו כן, ארגונים תומכי משפחה יגדילו את הסיכוי למשוך עובדים איכותיים ולשמר עובדים טובים. 
 
קמפיין #אבא_בארבע הוקם בשותפות עם מספר ארגונים לקידום אופרטיבי ופרקטי של הנושא: ארגון עבודה שווה, נעמ"ת, עיריית ירושלים וההסתדרות. וכן, התנדבו גופים ואנשים פרטיים להיות נושאי הבשורה ולסייע בתכנון, יישום והפצת המסרים במגוון דרכים: גרטל שיינר אוניקס הפקות וקריאייטיב, הכוורת, יח"צ הילה עובדיה אקרמן, טל חן - פרסומאי וסופר ילדים, מערך הסייבר הלאומי, נגב19, CLI, בי"ח אברבנאל, תמי בן גל – תקשורת שיווקית אפקטיבית, עו"ד דקלה הרמן כהן ועוד. 
 
לקמפיין הצטרפו למעלה מ-70 ארגונים מכלל המגזרים, בינהם: ההסתדרות, שטראוס, חברת החשמל, אינטל, אוניברסיטת ת"א, תנועת המושבים, קרן רמון, תפן, ויצו, חברת החשמל, משרדי ממשלה רבים (כדוגמת משרד החקלאות, משרד התחבורה, רשות האכיפה והגבייה ועוד) ועיריות מוביליות כדוגמת עיריית ירושלים, עיירת ראשון לציון, מועצה מקומית עמק חפר ונוספים וטובים. 
ארגונים שרוצים להצטרף ולקחת חלק במהפכה, מוזמנים להיכנס לקישור: https://survey.gov.il/daddy4organization
 

במסגרת הסקר, עלו נתונים נוספים מההורים שיכולים להשפיע על המדיניות בעתיד: 

  • הורים רבים ציינו שיש להתאים את חופשות העבודה לחופשות לימודי הילדים
  • אבות רבים מציינים כי ישמחו לקחת חופשת לידה יחד עם האם(!) ולא במקומה. 
  • בשירות המדינה: 
  • אמהות לוקחות פי 2 ימי מחלת ילד
  •   אמהות מחסירות 20% שעות יותר מאבות בחודש 
  •   אבות עושים מעל פי 2 שעות נוספות בחודש ביחס לאמהות.
  • המגזר החברתי  (השלישי) הינו המגזר שהכי מתאים לעבודה תומכת משפחה
 
במסגרת המהלכים שעושה נציבות שירות המדינה מעבר לקמפיין , פורסם לאחרונה דו"ח לבחינת זכויות הורות* אשר עשה שינוי ונתן זכות אוטומטית לאבות למשרת הורה (גם ללא קשר לסוג הקשר בין ההורים), ביטול כלל הבירוקרטיה סביב מתן זכויות ההורות ומתבצעת הנגשה והסברה גם לעובדים וגם למנהלים לגבי הגברת איזון בית עבודה והזכויות המגיעות לאבות.
*קישור לדוח המלא לבחינת זכויות הורות: https://www.gov.il/he/departments/publications/reports/parental-rights-in-the-civil-service



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו