הורים, ילדים והקורונה שביניהם - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה
  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
alt

מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה

ערכות מוצרים מפנקות לקטנטנים ולהורים במתנה*, הכוללות את מגוון המותגים, הטבות והנחות יחולקו לנרשמים** 
 
מותגי התינוקות של ניאופרם מוצרי צריכה מככבים גם השנה בתערוכת בייבילנד!
מוסטלה ובלנאום לטיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, ומותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם NUK לצד מותג הדרמו-קוסמטיקה האהוב דוקטור עור.
 
מותג מוסטלה, מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי, המומחים בעור של תינוקות. המותג יציע מגוון של מוצרים חדשניים אשר מגנים ושומרים על העור ובטוחים לשימוש מגיל לידה1 ולכל המשפחה.  בביתן יינתן מידע רחב על המוצרים והמבקרים יוכלו להנות ממחירי מבצע ייחודיים וכן ממתנה מדליקה* בקניה מעל 229 ₪ ממוצרי מוסטלה! 
 
מותג בלנאום, שמן הרחצה המומלץ ביותר2, המותאם לעורם העדין של תינוקות, מציע מוצרים המתאימים החל מהאמבטיה הראשונה של הבייבי. המבקרים ייהנו ממחיר אטרקטיבי במיוחד של 59.90 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪ לשמן אמבט בלנאום בייבי / בלנאום בייבי פורטה 500 מ"ל.
מותג NUK המציע את מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, יציג את מוצצי NUK המעוצבים והמומלצים על ידי אורתודונטים, רופאי ילדים ומיילדות3. NUK מזמין את ההורים, להגיע ולהכיר מקרוב את מגוון המוצרים וביניהם פריטים בעיצובי רטרו עם דמויות דיסני האהובות, ומוצצים עם פתחי אוורור גדולים במיוחד, המעוצבים במיוחד לעור העדין של התינוק. עוד בביתן NUK, ניתן יהיה לקבל מידע והסברים לגבי המוצצים, כוסות המעבר ומוצרים נוספים וגם ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי NUK בהנחות מיוחדות לתערוכה, לדוגמה: זוג מוצצים ב- 9.90 ₪ בלבד (במקום 44.90 ₪) או כוסות התפתחות ב- 24.90 ₪ בלבד! (במקום 54.90 ₪).
המותג דוקטור עור, מותג דרמו קוסמטיקה מהוותיקים והמובילים בישראל. 
מותג כחול לבן, הכולל מוצרי טיפוח וטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח של רופאי עור, המציע מגוון מוצרים רחב וייחודי לסוגי העור השונים. למותג מוניטין ומומחיות בחקר העור קרוב ל-30 שנה וייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בהתאמתם של כלל המוצרים לעור רגיש, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. בין הסדרות החדשניות של המותג ניתן למצוא מוצרי טיפוח המסייעים בצמצום הקמטים, הגנה מפני השמש ומוצרי טיפול מתקדמים אחרים שפותחו על מנת לסייע בבעיות עור כמו סבוריאה, פצעונים ופיגמנטציה.
ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי דוקטור עור במחירים מיוחדים לבאי התערוכה.** 
לדוגמה: סרום חומצה היאלורונית Filler OR למראה עור חלק יותר בתוך שעה ב- 115.9 ₪ בלבד (במקום 199.9 ₪). 
בוסטר BRIGHT להפחתת כתמי פיגמנטציה ב- 133.3 ₪ בלבד (במקום 229.9 ₪). 
שמן מתחלב לניקוי עדין Natural OR עם 99% רכיבים ממקור טבעי ב- 86.9 ₪ (במקום 149.9 ₪). 
קרם הגנה מינרלי לפנים ולגוף להגנה גבוהה מהשמש 50  SPFהמתאים לכל המשפחה, החל מגיל 6 חודשים, ב- 81.1 ₪ (במקום 139.9 ₪) ועוד שלל מוצרים מובילים ואהובים במחירים מיוחדים! 
 
המבקרים בביתן יוכלו לקבל במתנה* ערכת מוצרים מפנקת עם קופונים והטבות לכל הנרשמים**.
 
תערוכת הבייבילנד תתקיים באקספו ת"א, בין התאריכים 5-7.11.24 בין השעות 10:00-21:00.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 מלבד פגים טרם השחרור מבית החולים
2 עפ"י סקר מכון ברנדמן, אפריל 2016  
3 מחקר שוק בלתי תלוי בקרב 50 מיילדות, 50 רופאי ילדים ו- 50 אורתודונטים, גרמניה 2017
* עד גמר המלאי I      **בכפוף לתנאי הפעילות  
 
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הורים, ילדים והקורונה שביניהם

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 27.06.2020
כיצד מתמודדים עם שאלות מורכבות של הילדים בנוגע לקורונה. 
 


הורים, ילדים והקורונה שביניהם
אם היינו נשאלים לפני שנה האם היינו צופים ששנת 2020 תיראה כמו שהיא נראית כיום, לא היינו מנחשים שכך היא תיראה. תקופת הקורונה מביאה איתה אתגרים רבים בתחומים שונים – וגם מהזווית המשפחתית. רבים נאלצו להתמודד עם שאלות רבות של ילדיהם על המצב הנוכחי, מטלה שלעיתים עלולה להיתפס כמתאימה לבוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה. בכתבה הקרובה נדון בנושא זה – כיצד מתמודדים עם שאלות מורכבות של הילדים בנוגע לקורונה. 

 

התמודדות עם שאלות של הילדים

התמודדות עם שאלות של ילדים אינה דבר פשוט. זהו נושא שנלמד רבות, גם במסגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ובקרב מקצוענים, וגם בקרב הורים טריים ומנוסים כאחד. ילדים, ובמיוחד ככל שהם יותר קטנים, מתקשים לתפוס את המצב הקיים. עד כה, שגרת חייהם לא הייתה מוגבלת בשום צורה, והם התניידו בחופשיות אל הגן או בית הספר, לחוגים ולחברים. עתה, הם נשארים בבית בגלל אותו נגיף שהם לא מבינים, כיוון שעד כה, הם נתקלו בחום או בשפעת ולא בנגיפים כמו זה. 
אמנם לא כל ההורים הם בעלי תואר ראשון בפסיכולוגיה, אך יש מספר דרכים שבהן ניתן להתמודד עם שאלות מאתגרות.
 

לדבר בגובה העיניים

ברור שלא ניתן לדבר עם הילדים על הקורונה כשם שניתן לדבר עם אדם בוגר. עליכם לתווך את המצב אל הילד, לדבר איתו על המצב בגובה העיניים, בהתאם לגיל בו הוא נמצא. 
בגילאי הגן, לא תמיד הילדים מעורים במה שקורה.
הם מבינים שמשהו אינו כשורה, אך הם לא מכירים את המצב הכללי בעולם ואת ההשלכות. לכן, חדשות גדולות כמו משבר הקורונה יכולים אולי להלחיץ ולהפחיד. לכן, מומלץ לספר לילד/ה על המצב בהתאם לרמת התפיסה שלו ולחשוף אותו בהדרגה. החלק החשוב הוא להבהיר על חשיבות כללי ההיגיינה בצורה ראויה בתוך קונטקסט רחב יותר של וירוסים ומחלות.
בגילאי בית ספר יסודי ילדים מתחילים להבין ולתפוס את המצב. הם מבינים שיש משבר עולמי, הם יותר חשופים לתקשורת דרך טלפונים ניידים וכד'. ככל שהם רואים טלוויזיה, חשוב לוודא שהם קולטים את התוכן כראוי, ובמידת הצורך אף להסביר להם על המצב לעומק, בשביל להימנע ממצב שבו הם נחשפים למידע על הקורונה ותופסים אותו בצורה שאינה נכונה. 
בני נוער כבר יכולים להבין את המצב באופן מלא. הם חשופים לאתרי חדשות, מהדורות חדשות, תוכן דרך הסלולר ועוד. לעיתים, חוסר הרצון שלהם לדבר, באופן כללי וגם על המצב, אינו אומר שהם לא חוששים מן ההשלכות. לכן, חשוב מאוד לפתח איתם שיחות באופן יזום על הנושא. כך, גם אם יש וגם אם אין חששות כלשהם, תוכלו לוודא שאכן הכל כשורה.
 
 

אם כך, מה השורה התחתונה?

כמובן שיש עוד "צווי עשה ואל תעשה" רבים בכל התחום שקשור לתקשורת עם ילדים ובני נוער, ויריעת מאמר זה קצרה מלהכיל את כולם. אך המסר החשוב ביותר הינו "לתווך" את המידע בהתאם לגיל הילד, ולדבר בגובה העיניים.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו