מדאיג: הראיה של ילדי ישראל מדרדרת - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה
  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
alt

מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה

ערכות מוצרים מפנקות לקטנטנים ולהורים במתנה*, הכוללות את מגוון המותגים, הטבות והנחות יחולקו לנרשמים** 
 
מותגי התינוקות של ניאופרם מוצרי צריכה מככבים גם השנה בתערוכת בייבילנד!
מוסטלה ובלנאום לטיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, ומותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם NUK לצד מותג הדרמו-קוסמטיקה האהוב דוקטור עור.
 
מותג מוסטלה, מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי, המומחים בעור של תינוקות. המותג יציע מגוון של מוצרים חדשניים אשר מגנים ושומרים על העור ובטוחים לשימוש מגיל לידה1 ולכל המשפחה.  בביתן יינתן מידע רחב על המוצרים והמבקרים יוכלו להנות ממחירי מבצע ייחודיים וכן ממתנה מדליקה* בקניה מעל 229 ₪ ממוצרי מוסטלה! 
 
מותג בלנאום, שמן הרחצה המומלץ ביותר2, המותאם לעורם העדין של תינוקות, מציע מוצרים המתאימים החל מהאמבטיה הראשונה של הבייבי. המבקרים ייהנו ממחיר אטרקטיבי במיוחד של 59.90 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪ לשמן אמבט בלנאום בייבי / בלנאום בייבי פורטה 500 מ"ל.
מותג NUK המציע את מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, יציג את מוצצי NUK המעוצבים והמומלצים על ידי אורתודונטים, רופאי ילדים ומיילדות3. NUK מזמין את ההורים, להגיע ולהכיר מקרוב את מגוון המוצרים וביניהם פריטים בעיצובי רטרו עם דמויות דיסני האהובות, ומוצצים עם פתחי אוורור גדולים במיוחד, המעוצבים במיוחד לעור העדין של התינוק. עוד בביתן NUK, ניתן יהיה לקבל מידע והסברים לגבי המוצצים, כוסות המעבר ומוצרים נוספים וגם ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי NUK בהנחות מיוחדות לתערוכה, לדוגמה: זוג מוצצים ב- 9.90 ₪ בלבד (במקום 44.90 ₪) או כוסות התפתחות ב- 24.90 ₪ בלבד! (במקום 54.90 ₪).
המותג דוקטור עור, מותג דרמו קוסמטיקה מהוותיקים והמובילים בישראל. 
מותג כחול לבן, הכולל מוצרי טיפוח וטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח של רופאי עור, המציע מגוון מוצרים רחב וייחודי לסוגי העור השונים. למותג מוניטין ומומחיות בחקר העור קרוב ל-30 שנה וייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בהתאמתם של כלל המוצרים לעור רגיש, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. בין הסדרות החדשניות של המותג ניתן למצוא מוצרי טיפוח המסייעים בצמצום הקמטים, הגנה מפני השמש ומוצרי טיפול מתקדמים אחרים שפותחו על מנת לסייע בבעיות עור כמו סבוריאה, פצעונים ופיגמנטציה.
ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי דוקטור עור במחירים מיוחדים לבאי התערוכה.** 
לדוגמה: סרום חומצה היאלורונית Filler OR למראה עור חלק יותר בתוך שעה ב- 115.9 ₪ בלבד (במקום 199.9 ₪). 
בוסטר BRIGHT להפחתת כתמי פיגמנטציה ב- 133.3 ₪ בלבד (במקום 229.9 ₪). 
שמן מתחלב לניקוי עדין Natural OR עם 99% רכיבים ממקור טבעי ב- 86.9 ₪ (במקום 149.9 ₪). 
קרם הגנה מינרלי לפנים ולגוף להגנה גבוהה מהשמש 50  SPFהמתאים לכל המשפחה, החל מגיל 6 חודשים, ב- 81.1 ₪ (במקום 139.9 ₪) ועוד שלל מוצרים מובילים ואהובים במחירים מיוחדים! 
 
המבקרים בביתן יוכלו לקבל במתנה* ערכת מוצרים מפנקת עם קופונים והטבות לכל הנרשמים**.
 
תערוכת הבייבילנד תתקיים באקספו ת"א, בין התאריכים 5-7.11.24 בין השעות 10:00-21:00.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 מלבד פגים טרם השחרור מבית החולים
2 עפ"י סקר מכון ברנדמן, אפריל 2016  
3 מחקר שוק בלתי תלוי בקרב 50 מיילדות, 50 רופאי ילדים ו- 50 אורתודונטים, גרמניה 2017
* עד גמר המלאי I      **בכפוף לתנאי הפעילות  
 
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מדאיג: הראיה של ילדי ישראל מדרדרת

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 25.01.2020

מבלים פחות מדי בחוץ, צופים יותר במסכים ומתחילים להרכיב משקפיים בגיל צעיר יותר: סקר חדש חושף נתונים מדאיגים על ילדי ישראל – ועלינו כהורים



מדאיג: הראיה של ילדי ישראל מדרדרת
סקר חדש, שנערך בקרב מאות הורים לילדים ישראליים בגילאי 6-18, מציג נתונים עגומים במיוחד על מצב העיניים של ילדי ישראל ועל חוסר המודעות של ההורים לכך. הסקר מגלה כי ילדי ישראל נמצאים זמן רב מדי מול המסכים, לא נחשפים מספיק לאור יום וכי מרבית ההורים לא מודעים לפתרונות הקיימים כיום להאטת ההידרדרות בראייה.
 
נכון להיום 40 אחוזים  מהישראלים לוקים בקוצר ראייה, והשכיחות רק ממשיכה לעלות - בייחוד בקרב ילדים.  מגפת קוצר הראייה העולמית לא פוסחת על ישראל, כשהגיל שבו הילדים מתחילים להרכיב משקפיים רק הולך ונהיה צעיר יותר.  לפי הסקר, כמעט בכל בית שני בישראל (45% מבתי האב), לפחות אחד מהילדים מרכיב משקפיים, כאשר 70% מהם מתחילים להרכיב משקפיים לפני גיל 14. בנוסף, 50% מהאימהות הצהירו כי הן מרכיבות משקפיים בעצמן וכך גם 37% מהאבות. 
 
הסקר מגלה  כי ייתכן והבעיה בהידרדרות הראייה מתחילה בחוסר הידיעה של ההורים. נתון מדאיג שעולה מהסקר הוא כי פחות ממחצית ההורים (49%) מודעים לסיכונים העתידיים של קוצר ראייה וקרוב ל57% מההורים כלל לא מודעים לטיפולים לעיכוב קוצר ראייה.  "חוסר המודעות של ההורים מוביל לסיכוי גבוה יותר להתפתחות קוצר ראייה בקרב ילדים", מסבירה אורטל סבג אופטומטריסטית ומנהלת חטיבת מחקרים ב- Coopervision ישראל. "חשוב שההורים יהיו מודעים לפתרונות המדעיים היעילים והבטוחים שמוצעים כיום ויכולים למנוע בעיות אלו. דרך טובה לטיפול היא באמצעות עדשות מגע המאטות את קוצר הראייה דוגמת עדשות  .Misight מחקר שנערך הראה כי ילדים אוהבים להרכיב עדשות מגע ומסתגלים במהירות לאופן השימוש בהן" .
 
גורם משמעותי נוסף להתפתחות קוצר ראייה הוא חוסר חשיפה לאור שמש.  בסין הלמידה הממושכת בתוך הבית וההימנעות מאור יום גרמו ל-90% מהסטודנטים באוניברסיטאות לפתח קוצר ראייה.
  אולם למרות נתונים אלו הסקר חושף כי ילדי ישראל שכחו כיצד נראה אור יום. 58% מהילדים נחשפים לאור יום פחות משעתיים ורק 17% מבלים באור יום מעל לשלוש שעות.  
 
בנוסף, למרות ש-82% מההורים מודעים לנזקים של שהייה ממושכת מול המסכים רובם לא מונעים מהם לצפות במסכים. הנתון המפתיע בסקר הוא שדווקא הורים לילדים  שמרכיבים משקפיים (62%) מאפשרים להם זמן מסך ממושך יותר של מעל ל-3 שעות מול מכשירים דיגיטליים, לעומת 56% מההורים לילדים שלא מרכיבים משקפיים שמאפשרים להם עד שעתיים בלבד.
 
לעומת זאת נתון מעודד שנחשף בסקר הוא כי 75% מהילדים רואים לפחות אחת לשנה רופא עיניים, ו-72% הולכים לאופטומטריסט אחת לשנה. 74% מההורים אף הביעו נכונות לרכוש לילדיהם עדשות מגע בהמלצת רופא עיניים ו-70% בהמלצת אופטומטריסט.  יחד עם זאת 15% מההורים הצהירו כי לא ירכשו עדשות מגע בשל חשש כי הן מסוכנות לעיניים.  
 
לפי הסקר, המניע שגורם לילדי ישראל לעבור לעדשות מגע יותר מכל הוא העובדה שלא אהבו את המראה שלהם עם משקפיים (46%). המניע השני הוא בשל הרצון לבצע פעילות ספורטיבית בקלות (25%), 17% מבצעים את המעבר לעדשות בשל חוסר נוחות עם המשקפיים ו-8% בשל קושי חברתי. 
 
הסקר המקיף שנערך ביוזמת חברת  CooperVision  נועד לבדוק את השינויים שעבר השוק הישראלי ואת העדפות הצרכן המקומי. בחודש האחרון קיבלו עדשות המגע החדשניות Misight של המותג את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA). עדשות אלו הינן העדשות החד פעמיות הראשונות והיחידות שאושרו על ידי ה- FDA, והוכחו קלינית כמאטות את התקדמות קוצר הראייה בקרב ילדים בגילאים 8 עד 12.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו