חשיפה למאכלים חדשים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה
  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
alt

מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה

ערכות מוצרים מפנקות לקטנטנים ולהורים במתנה*, הכוללות את מגוון המותגים, הטבות והנחות יחולקו לנרשמים** 
 
מותגי התינוקות של ניאופרם מוצרי צריכה מככבים גם השנה בתערוכת בייבילנד!
מוסטלה ובלנאום לטיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, ומותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם NUK לצד מותג הדרמו-קוסמטיקה האהוב דוקטור עור.
 
מותג מוסטלה, מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי, המומחים בעור של תינוקות. המותג יציע מגוון של מוצרים חדשניים אשר מגנים ושומרים על העור ובטוחים לשימוש מגיל לידה1 ולכל המשפחה.  בביתן יינתן מידע רחב על המוצרים והמבקרים יוכלו להנות ממחירי מבצע ייחודיים וכן ממתנה מדליקה* בקניה מעל 229 ₪ ממוצרי מוסטלה! 
 
מותג בלנאום, שמן הרחצה המומלץ ביותר2, המותאם לעורם העדין של תינוקות, מציע מוצרים המתאימים החל מהאמבטיה הראשונה של הבייבי. המבקרים ייהנו ממחיר אטרקטיבי במיוחד של 59.90 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪ לשמן אמבט בלנאום בייבי / בלנאום בייבי פורטה 500 מ"ל.
מותג NUK המציע את מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, יציג את מוצצי NUK המעוצבים והמומלצים על ידי אורתודונטים, רופאי ילדים ומיילדות3. NUK מזמין את ההורים, להגיע ולהכיר מקרוב את מגוון המוצרים וביניהם פריטים בעיצובי רטרו עם דמויות דיסני האהובות, ומוצצים עם פתחי אוורור גדולים במיוחד, המעוצבים במיוחד לעור העדין של התינוק. עוד בביתן NUK, ניתן יהיה לקבל מידע והסברים לגבי המוצצים, כוסות המעבר ומוצרים נוספים וגם ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי NUK בהנחות מיוחדות לתערוכה, לדוגמה: זוג מוצצים ב- 9.90 ₪ בלבד (במקום 44.90 ₪) או כוסות התפתחות ב- 24.90 ₪ בלבד! (במקום 54.90 ₪).
המותג דוקטור עור, מותג דרמו קוסמטיקה מהוותיקים והמובילים בישראל. 
מותג כחול לבן, הכולל מוצרי טיפוח וטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח של רופאי עור, המציע מגוון מוצרים רחב וייחודי לסוגי העור השונים. למותג מוניטין ומומחיות בחקר העור קרוב ל-30 שנה וייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בהתאמתם של כלל המוצרים לעור רגיש, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. בין הסדרות החדשניות של המותג ניתן למצוא מוצרי טיפוח המסייעים בצמצום הקמטים, הגנה מפני השמש ומוצרי טיפול מתקדמים אחרים שפותחו על מנת לסייע בבעיות עור כמו סבוריאה, פצעונים ופיגמנטציה.
ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי דוקטור עור במחירים מיוחדים לבאי התערוכה.** 
לדוגמה: סרום חומצה היאלורונית Filler OR למראה עור חלק יותר בתוך שעה ב- 115.9 ₪ בלבד (במקום 199.9 ₪). 
בוסטר BRIGHT להפחתת כתמי פיגמנטציה ב- 133.3 ₪ בלבד (במקום 229.9 ₪). 
שמן מתחלב לניקוי עדין Natural OR עם 99% רכיבים ממקור טבעי ב- 86.9 ₪ (במקום 149.9 ₪). 
קרם הגנה מינרלי לפנים ולגוף להגנה גבוהה מהשמש 50  SPFהמתאים לכל המשפחה, החל מגיל 6 חודשים, ב- 81.1 ₪ (במקום 139.9 ₪) ועוד שלל מוצרים מובילים ואהובים במחירים מיוחדים! 
 
המבקרים בביתן יוכלו לקבל במתנה* ערכת מוצרים מפנקת עם קופונים והטבות לכל הנרשמים**.
 
תערוכת הבייבילנד תתקיים באקספו ת"א, בין התאריכים 5-7.11.24 בין השעות 10:00-21:00.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 מלבד פגים טרם השחרור מבית החולים
2 עפ"י סקר מכון ברנדמן, אפריל 2016  
3 מחקר שוק בלתי תלוי בקרב 50 מיילדות, 50 רופאי ילדים ו- 50 אורתודונטים, גרמניה 2017
* עד גמר המלאי I      **בכפוף לתנאי הפעילות  
 
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חשיפה למאכלים חדשים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 03.01.2015

19:00 בערב, יושבים יחד לארוחה לפני רוטינת שינה, ושוב אותו משא ומתן עם הצוציקים אניני הטעם. "אני שונא עגבניה", "אוף הקטשופ נוגע לי בשניצל", "תוציאי לי את הירוק מהצלחת"... פעם נוספת אתם מוצאים עצמכם בתפקיד השף, שוברים את הראש כיצד להתמודד עם גיוון תזונתי כשהקטן מכריז שהוא רוצה לאכול כל יום רק "פיצה בלי כלום". מה עושים?



מאת: גילי יהב, מנתחת התנהגות מוסמכת (BCBA), מייסדת ומנהלת בית ליאור


חשיפה למאכלים חדשים
 
התפתחות ההעדפות האישיות בכל הנוגע לאוכל, היא תופעה מוכרת ומאפיינת ילדים ואנשים רבים.  כולנו מעדיפים מאכלים מסויימים על פני אחרים, גם בבגרותנו. ההעדפה האישית היא תקינה וטבעית, נבנית החל מהשלבים המוקדמים ביותר בחיינו, משתנה לאורך הזמן ובעלת השפעה רבה על בחירתנו החוזרת ונשנית בספגטי מוקרם במסעדה האהובה. מתן האפשרות לבחור בין מגוון מאכלים היא חשובה וחיונית להתפתחות רגשית נאותה של ילדינו, מחזקת את ההיחשפות למאכלים חדשים ומעודדת אותם לטעום מאכל שטרם נתקלו בו. 
 
עם זאת, לעיתים נתקל במצבים בהם הבחירה האישית מגיעה עד לכדי צמצום התפריט באופן ניכר. בסיטואציות אלו ניווכח כי הילד מעדיף לאכול סוג מסוים וספציפי של מאכלים, העדפה הקשורה לצבע האוכל, ריחו, מרקמו ותכונותיו הצורניות, וימנע לחלוטין מסוג אחר. הימנעות ממאכלים "רטובים", ממאכלים ירוקים, או בחירה יומיומית וחסרת פשרות רק בפסטה בצורת גלגל, הן דוגמאות לצמצום תפריט. שלב זה בדרך כלל מלווה בניסיונות חוזרים של ההורה להציע לילד שלל מאכלים בכל מני צורות וצבעים- מה שפעמים רבות עלול לגרום יותר נזק מתועלת, כאשר הילד יסתגר יותר ויותר בתוך העדפותיו, יגיב בהתקפי זעם חמורים, או ימנע לחלוטין מאוכל. מובן, שצמצום חמור של התפריט שולל מן הילד את האפשרות להחשף לכל אבות המזון החיוניים להתפתחותו המוטורית והקוגניטיבית, ומהווה בעיה שיש למצוא לה פתרון מהיר ואיכותי. אז מה ניתן לעשות?
 

עיסוק במאכלים וכמויות

דרך אחת היא לערבב מאכלים ולשנות את הכמויות שלהם, באופן שבו הילד יסתגל בצורה הדרגתית למאכל החדש. לדוגמא, אם שמגישה לילדה באופן קבוע רק מרק המורכב מירקות כתומים טחונים, תתחיל לטחון במרק גם קצת פטרוזילה, שמיר, קישואים- באופן הדרגתי מאוד, כך שבכל ארוחה צבע המרק וטעמו ישתנו במעט, ממש במעט ובאופן כמעט בלתי מורגש לילד. בסופו של דבר הילד יאכל מרק שצבעו שונה לחלוטין מהצבע המקורי- ויתוגמל על כך בחיבוק, מילה טובה, הפתעה או פעילות אהובה.
שיטה זו יחסית קלה לביצוע ואינה מעוררת התנגדויות רבות מצד הילד, אך יש לקחת בחשבון כי היא אורכת זמן לא מבוטל ויכולת התמדה אל מול שינוי איטי ומדורג. 
 

חשיפה הדרגתית והפחתת הרגישות, בשילוב תגמול ושבח

דרך נוספת היא הכנת הילד לקראת השינוי העתיד לבוא, וחשיפה גלויה למאכל החדש, בצעדים קטנים ומבוקרים. החשיפה תלווה בחיזוק (תגמול ושבח בהתאם לגילו ויכולותיו של הילד) יכולתו להתמודד עם השינוי בעזרת מחזקים טבעיים כדוגמת תכנית טלוויזיה אהובה, פעילות מהנה או משחק חדש. לדוגמא, נאמר לילד "היום אני מכינה לך פרוסת עגבנייה קטנטנה בצלחת, ואני רוצה שרק תוציא לשון ותיגע בה"- נעודד אותו לעשות כן באמצעות משחק לגילוי "הילד הגיבור", ומייד נחזק אותו ב"פרס" משמעותי. הילד, שחוזק מתשומת הלב המהנה ומהפרס, ירצה מחר לקבל שוב עגבניה בצלחת- רק שהפעם נדרוש ממנו לקיים התנהגות מעט קשה יותר- לנגוס בקצה העגבניה- על מנת לקבל את המחזק. כך נתקדם מדי יום, ונחזק אך ורק על ההתנהגות המורכבת יותר. נקפיד לעשות כן עם מגוון מאכלים ומגוון של מחזקים משמעותיים לילד. גם כאן כמו קודם נדרשת סבלנות והתמדה.
 

כמויות לא שוות

לבסוף, ניתן להתנות את המאכל האהוב בטעימות ממאכל לא אהוב, כאשר היחס בין המאכלים אינו שווה ואפילו לא פרופורציונאלי. למשל, ניתן להגיד "תאכל חצי כפית של אורז- ואז תקבל 5 חתיכות שניצל". כך, הילד מבין שעליו "להתפשר" ולאכול מעט מאוכל שאינו אוהב, לטובת אוכל ש"שווה" לו לקבל. יש להקפיד שהמאכל האהוב יהיה כזה שלילד שווה להתאמץ עבורו. ככל שכך יהיה הסיכוי להסכמה גדול יותר.
זכרו כי כל דרך שבה תבחרו חייבת להיות מהנה לילד, הדרגתית, מלווה בתשומת לב חיובית, וכי התמדה תוביל לפתרון. 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו