התייעצות עם רופא במייל

'שירותי בריאות כללית' מפעילה שירות ייחודי באתר האינטרנט במסגרתו ניתן לקבל תשובות מרופאים מומחים לשאלות במייל האישי .השירות מבטיח לגולשים, גם אם אלה אינם לקוחות ה'כללית' להתייעץ עם מיטב המומחים של הכללית במגוון תחומים תוך שמירה על פרטיות. השירות מאפשר לקבל הדרכה ומידע נוסף על הנושא המבוקש, אפשרות להתלבט ולשאול שאלות נוספות שלא עלו במפגש עם רופא, להציף התלבטויות וקשיים וגם לקבל ולהעשיר ידע.

לשירות לחצו: התייעצות עם מומחה.

במסגרת השירות יענו כ-30 רופאים מומחים מטעם ה'כללית' בתחומי ההתמחות שונים. השירות החדש מגדיל את מגוון הכלים שמעמידה הכללית עבור לקוחותיה באינטרנט על מנת לדאוג לבריאותם.

 

לדברי שי אלמוג, מנהל אגף השיווק וקשרי לקוחות  "האינטרנט הינו כיום כלי עבודה מרכזי ונוח עבור הלקוחות לקבלת מידע בריאותי, על כן הנגישות לשאלת שאלות במייל מהווה הקלה ללקוחותינו, ומאפשרת להם לקבל תשובות גם על שאלות שאולי לא היו טורחים ללכת עבורן לרופא. שירות זה משלים את שירות מוקד האחיות הפועל מזה כמה שנים והוכיח כי הוא מסייע לרבים לקבל תשובות לשאלות רפואיות בזמן מהיר ובאופן מוסמך.  המייל אינו תחליף לפורומים הרפואיים המנוהלים על ידי מומחי הכללית ומהווה השלמה במקרים של שאלות נרחבות יותר".

 

אלמוג מוסיף כי "המייל נתפס ככלי יעיל במתן מענה מסוים ללקוחות לשאלות רפואיות שונות, ומעלה פעמים רבות שאלות שהלקוח לא היה שואל ללא הזמינות, או ככלי לתת חוות דעת נוספת על בעיות שונות. עם זאת חשוב להדגיש כי על מנת לתת טיפול אמיתי לחולה – עדיין אין תחליף למפגש הפיזי שבין החולה לבין הלקוח".